Γευση Εκδρομων

Γράφει ο/η Χατζηθωμάογλου Κώστας
13.06.06
Ακόμα μια φορά η Πανελλήνια Συγκέντρωση μας , αποδείχθηκε το γεγονός που
αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις.

Με άνω των 50 συμμετοχών οι περίπου 30 μοτοσυκλέτες έδωσαν μια πρωτόγνωρη εικόνα στους κατοίκους του νησιού.
Από τις 9 μέχρι τις 12 Ιουνίου γέλια,φωνές,εξατμίσεις περιφέρονταν στα ήσυχα στενάκια του νησιού σκορπίζοντας μια κεφάτη και γεμάτη ενέργεια πινελιά , ολοκληρώνοντας τον πίνακα ζωγραφικής που λέγεται Κύθηρα.
Αρκετοί είχαν μαζευτεί από την Παρασκευή στο camping , αλλά το Σαββάτο πρωί ένα μεγάλο
γκρουπ από 30 μοτοσυκλέτιστές ήρθε φέρνοντας μαζί με τις αποσκευές του , ατελείωτο κέφι
και καλή διάθεση.
Στις 11 το πρωί του Σαββάτου ξεκινήσαμε όλοι μαζί για τη Μονή Μυτριδίων όπου βρίσκετε στη ΝΔ πλευρά του νησιού. Το τοπίο έρημο και μαγευτικό έδωσε τη θέση του σε έναν χώρο
πνιγμένο στα λουλούδια και τις μυρωδιές . Οι κυρίες που φροντίζουν τον χώρο , μας
έκαναν μια σύντομη ξενάγηση και όλοι μαζί ξεκινήσαμε για το χωριό Μυλοπόταμος.
Από το χωριό με μια μικρή πεζοπορία 3 λεπτών βρεθήκαμε στους γνωστούς καταρράκτες της
Νεράιδας . Μερικοί , με πρώτο τον πρόεδρο , βούτηξαν στα δροσερά νερά χαρίζοντας στους
άλλους ευκαιρίες για φωτογραφίες που δύσκολα πιστεύεις ότι έχουν τραβηχτεί σε άνυδρο νησί.
Η συνέχεια είχε μπανάκι στην παραλία Καλαδί .
Επιστροφή και φαγητό μπροστά στην παραλία στο Καψάλι.
Στο μπαράκι Mandra-Landra δόθηκε η συνέχεια με κοκτέιλ και σφηνάκια

Κυριακή πρωί στις 11 , μετά από τα υπέροχα πρωινά του Γάλλου μπροστά στην
παραλία ,ξεκινήσαμε για την Καστεστροπολιτεία Παλαιόχωρα.
Το τοπίο σε μαγεύει μόλις κάνει την εμφάνιση του το φαράγγι που εξασφάλιζε την ασφάλεια
των κατοίκων και σε συνεπαίρνει ολοκληρωτικά με το πρώτο βήμα μέσα στην ερημωμένη
καστροπολειτεία. Εικόνες με τον πειρατή  Μαρμπαρόσα να λεηλατεί  και να σκοτώνει
τους ανυπεράσπιστους σχεδόν κατοίκους ,  έρχονται στο μυαλό σου χωρίς να
χρειάζονται ιδιαίτερες επιδόσεις στη φαντασία .
Φεύγοντας ρίξαμε και μια γρήγορη ματιά στις μηχανές μας ...μήπως λείπει κάτι.
Μπάνιο στο Λορέντζο λίγο πιο νότια απο την Αγ. Πελαγία.
Επιστροφή αργά το απόγευμα για φαγητό στο χωριό Καλαμος.
Κληρώθηκαν αρκετά δώρα και φύγαμε όλοι χορτάτοι και κερδισμένοι.

Δευτέρα πρωί ήταν η αναχώρηση για όσους είχαν επιλέξει το καράβι των 11 για Νεάπολη.
Οι υπόλοιποι βολτάραμε στα στενά σοκάκια της Χώρας και ατενίσαμε τον καταγάλανο
ουρανό να σμίγει το καθαρό μπλε της θάλασσας, με μια σκούρα καφέ σταγόνα στεριάς'  το νησί Χύτρα στο νότιο μέρος του νησιού.
Το κάστρο της χώρας περίμενε τους αναβάτες της 6ης πανελλήνιας συγκέντρωσης μας , να τους σβήσει κάθε τσιμεντένια εικόνα του χειμώνα , να τους κάνει πιο ρομαντικούς και τους ζητήσει
υπόσχεση να ξανάρθουν...

Εμείς φυσικά θα ξαναπάμε...

Φωτογραφίες

Εντυπώσεις μελών :

Καλημέρα σε όλους,
  ο "συνήθης ύποπτος" με το δημοσιογραφικό πνεύμα και τη φονική του "πέννα" επιστρέφει όπως πάντα, την επομένη μιάς εκδρομής, για να καταμαρτυρήσει και να καταθέσει την δική του προσωπική εικόνα στα τεκτενόμενα της Πανελλήνιας Συγκένρωσης του Hellas Transalp Club.
  Μια ακόμη "Πανελλήνια" αποτελεί πλέον ευχάριστο παρελθόν. Φέτος σειρά είχε το πανέμορφο νησί των Κυθήρων! Οι εντυπώσεις κατά γενική ομολογία ήταν άριστες. Το νησί μας αποζημίωσε με το φυσικό του κάλος και τη νησιώτικη απλότητά του. Καθαρό με καλές παραλίες και ωραία αρχιτεκτονική.
  Ηταν μια άρτια και από πλευράς οργάνωσης (διαμονή, εστιατόρια, εισητήρια, ομαδικότητα, δώρα κλπ), Πανελλήνια συγκέντρωση. Αξίζουν λοιπόν συγχαρητήρια στο Δ.Σ. μας για την άψογη αλλά και συνάμα κουραστική προετοιμασία. "Σπέσιαλ χειροκρότημα" και στον υπεύθυνο εκδρομικού, Κώστα Χατζηθωμάογλου για τα "κονέ" του με νομάρχες δημάρχους, κλπ.
  Από πλευράς αριθμητικής τώρα, γράψαμε 670 χλμ στα κοντέρ μας, για όσους κατεβήκαμε με το πλοίο της Παρασκευής και γυρίσαμε Δευτέρα μεσάνυχτα οδικώς, (το 80% περίπου) εκ των οποίων τα 250 χλμ στα Κύθηρα!
  Ο καιρός ευτυχώς, μας έκανε ειδικό χατήρι μιάς και ενώ σε όλη περίπου την Ελλάδα είχε κακοκαιρία, στα Κύθηρα είχαμε ζεστό καλοκαίρι και δροσερά μπάνια στις παραλίες. Προφανώς εισακούσθησαν οι προσευχές του προέδρου μας ο οποίος προφανώς χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης από το Μεγαλοδύναμο!  Αχ Ευτύχη κι εσύ με τα "κονέ" σου στα "ψηλά" ...!!
  Οι περιηγήσεις μας στα αρκετά αξιοθέατα του νησιού ήταν άκρως ενδιαφέρουσες (αρχαιολογικοί χώροι, Μοναστήρια, Κάστρα κλπ) και δεν ήταν και λίγες. Ενα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλα τα μέλη της μοτοπαρέας μας. Ο καθένας ξεχωριστά έδωσε το ζωηρό παρών του και όλοι μαζί σαν μία ομάδα φίλων που λες και γνωριζόμασταν 30 χρόνια, λειτουργήσαμε πάλι άψογα με μεγάλες δόσεις κεφιού, πολύ γέλιο, ομαδικότατο πνεύμα, χορό, άριστη συνεργασία και τρομερή ζωντάνια.
  Τρανσαλπάδες (και όχι μόνο) , μπράβο σε όλους σας και σας ευχαριστούμε ξανά!  Πάντα τέτοια παιδιά !!
  Από αρνητικής πλευράς τώρα, έτσι γιατί το ωραίο είναι πάντα ωραίο, όταν είναι και λίγο "πικάντικο",  αναφέρω κάποια δυσμενή σχόλια πολλών για όσον αφορά τη μέτρια ποιότητα του φαγητού στο νησί, γενικά (είχαμε ακούσει τα καλύτερα). Σαφώς ειδική μνεία και όχι εύφημο βέβαια, αξίζει για την "ανάρμοστη" συμπεριφορά του πρός τα μέλη μας, το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα και συγκεκριμένα σε τρείς διαφορετικές περιπτώσεις. Δεν είναι δυνατόν π.χ. σε μία εκ των περιπτώσεων αυτών, να σταματάμε 4 μηχανές αυτοβούλως σε μπλόκο, (πού?... στο μη τουριστικό νησί) , προερχόμενοι από θαλλάσιο μπάνιο με <πλήρη και το τονίζω, πλήρη μοτοεξάρτηση> (που τάχαν ξαναδεί αυτά!!) για να ρωτήσουμε για το Κέντρο Υγείας, έχοντας μαζί μας τραυματία. Το συμβάν έγινε στο στημένο μπλόκο έξω από το χωριό Ποτάμι στις 17.30 της Κυριακής το απόγευμα (11/06/06, έτσι για το αρχείο κάποιων από ψηλά που μας διαβάζουν). Αντί να μας συνοδεύσουν ίσως κιόλας, στο νοσοκομείο,  ο ανεγκέφαλος, "γκούφη",  νεαρός του μπλόκου μαζί
 με 2 "δοκίμια", μας είχε στο ένα ποδάρι επί 10 λεπτά για να δει τα χαρτιά όλων μας. Βγάλτε συμπεράσματα!! Βγαλμένο λες και ήταν από καρτούν...  Ευτυχώς μετά από συζήτηση με το νεαρό επίσης  αλλά κατά τα άλλα ευγενικότατο διοικητή του Α.Τ. μπήκαν κάποια πράγματα στη θέση τους στο τέλος της εκδρομής, επί συνόλου.  Ε..! το είδαν μάλλον σαν ευκαιρία να εκπαιδεύσουν τους νέους δόκιμους στο "κασίδι" μας. Δε πειράζει..!!  Δε χαλιώμαστε εμείς με τίποτα..!! Αυτά για τα πολύ λίγα αρνητικά της εκδρομής μας στα οποία πρέπει βέβαια να προσθέσουμε και τις "άτυχες" στιγμές του Τάκη και κυρίως του Κώστα που όμως είχαν αίσιο σχετικά τέλος.
  Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να σημειώσω επίσης απλά, των αισθητή απουσία των Βορειοελλαδίτων συντρόφων μας που δεν τιμήσαν για τους γνωστούς βέβαια λόγω απόστασης, λόγους αλλά συνάμα και ελαφρώς μη αποδεκτούς! Πέρσυ έγινε στη Πάργα που σαφώς δεν είναι Νότια Ελλάδα. Απλά να αναφέρω ότι η πρώτη προσωπική μου συμμετοχή σε εκδρομή και όχι με Πανελλήνιο χαρακτήρα έγινε στα Μετέωρα (βόρεια σχετικά Ελλάδα) με πολύ κρύο και βροχή, 1100 χλμ στα κοντερ, δικάβαλος και σούπερ φορτωμένος. Η δε τελευταία πριν 3 βδομάδες με τα ίδια χαρακτηριστικά ήταν το rafting στα Ιωάννινα που επίσης δεν ανήκουν στην Νότιο Ελλάδα. Αυτό που μας αρέσει και γιαυτό είμαστε μοτολέσχη είναι τα χιλιόμετρα. Παιδιά από τα βόρρά, τα λέμε γιατί απλούστατα σας θέλουμε κοντά μας.
  Κλείνοντας το γνωστό πλέον για το σύλλογό μας .... Ιπυ Ιπυ ούμε.... σας ευχαριστούμε....!!! Και του χρόνου με υγεία και ασφαλή μοτοχιλιόμετρα σε όλους μας!
  Βασίλης Κασιμάτης.

Τελευταία ανανέωση ( 20.06.06 )