Γευση Εκδρομων

Εκδρομή Κορινθιακός - Γεράνεια PDF Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο/η Βασίλης Κασιμάτης
14.09.06

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη εκδρομή του HTC ,μετά τις διακοπές του καλοκαιριού

13 μοτοσυκλέτες με 20 αναβάτες έδωσαν το παρόν σε μια ημερήσια εκδρομή γνωρίζοντας τη ΝΔ πλευρά του νομού Αττικής.

εντυπώσεις απο τον Βασίλη Κασιμάτη:

Πρώτη του φθινοπώρου εκδρομή, την Τρανσάλπ Club ψυχαγωγεί!
13 μηχανές, κυρίως δικάβαλες εμφανίσθηκαν στο ραντεβού μας, στο περίπτερο ΧαΪδαρίου στις 09.30... ε!... καλά κάποιοι στις 10.00 οκ...!
Ανηφορήσαμε από την Μάνδρα με κατεύθυνση τα  Βίλια, όπου έγινε η πρώτη στάση για το πρωϊνό καφέ και εξαίρετη σπανακοτυρόπιτα. Η συνέχεια προς Ψάθα, Αλεποχώρι, η γνωστή διαδρομή, ειδικώτερα για αυτούς που είχαν συμμετάσχει στην εκδρομή του Μαϊου 2006 με σκοπό το ράλλυ Ακρόπολις.
Στάση στη παραλία όπου κάναμε ενα ξεμούδιασμα σε παραλιακό καφέ, μιάς και είχε τερματισμό και βράβευση το Trial Ride εκεί, όπου συμμετείχαν και κάποια δικά μας αστέρια...
Στη συνέχεια ξεκινήσαμε για να διανύσουμε τα όμορφα Γεράνια όρη με κατεύθυνση το γραφικό χωριό Πλάτανος με τη ξακουστή ταβέρνα δίπλα στα τρεχούμενα νερά και από εκεί κατάβαση με θέα, προς το στόχο μας που δεν ήταν άλλος παρά η Λίμνη Ηραίου - Βουλλιαγμένης (θάλασσα), όπου κολυμπήσαμε, γευματίσαμε και τέλος πάντων καλαμπουρίσαμε!!.
Επιστροφή το απόγευμα με ενδιάμεση στάση στη βυθιζόμενη γέφυρα της διώρυγας της Κορίνθου, για καφέ και ακολούθως Αθήνα μέσω Εθνικής... ξέρετε Εθνικής οδού, όχι για δάνειο στην Εθνική..., τάχαμε πληρώσει όλα και παντού, δε χρωστάγαμε πουθενά.
Καλό φθνοπωρινοχειμανιάτικο ξεκίνημα εκδρομών λοιπόν και καλή συνέχεια.
Βασίλης Κασιμάτης

Τελευταία ανανέωση ( 15.09.06 )