Our collection

Κυπαρίσσι Λακωνίας PDF Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο/η Φωτης Δημητρακόπουλος
06.10.06

Ο καιρός ήταν τελικά στο πλευρό μας και πραγματοποιήθηκε με επιτυχία
η τελευταία "παραλιακή" εξόρμηση του HTC για εφέτος. Το Κυπαρίσσι Λακωνίας,
ένα όμορφο, καθαρό και νοικοκυρεμένο χωριό σε ένα τοπίο απίστευτης ομορφιάς,
μας φιλοξένησε τόσο στα ενοικιαζόμενα δωμάτιά του όσο και,
για όσους ήταν τελικά συνεπείς :) στον αρχικό σχεδιασμό της εκδρομής,
στην πανέμορφη βοτσαλένια παραλία του.

Το ταξίδι του Σαββάτου έγινε απροβλημάτιστα μέσω των δύο εναλλακτικών διαδρομών
που είχαν αποφασισθεί (Σπάρτη-Γεράκι-Αγ Δημήτριος-Κυπαρίσσι από άσφαλτο οι μεν και Σπάρτη-Γεράκι-Κοσμάς-Χούνη-Πελετά-Κρεμαστή κλπ από χώμα οι δε).
Στο Κυπαρίσσι μέχρι το απόγευμα μαζευτήκαμε πάνω από 15 μοτοσικλέτες.
Η θάλασσα ήταν κάλμα, ο καιρός καλός και το κέφι άφθονο.

Στο ταξίδι της επιστροφής κάποιοι  κινήθηκαν προς Γεράκι και Τζίτζινα μέσα από τις κατάφυτες με πεύκα, έλατα, κέδρους,καστανιές και μαυρόπευκα πλαγιές του Πάρνωνα ενώ οι περισσότεροι ακολούθησαν την όμορφη παραλιακή ιαδρομή από Πούλιθρα και  Λεωνίδιο (αμφότερες οι ομάδες με τις σχετικές στάσεις
για χμ...ελαφρύ φαγητό).

Ευχάριστο ήταν το γεγονός ότι στην εκδρομή συμμετείχαν για πρώτη τους φορά αρκετοί  νέοι φίλοι και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ακούσουμε τις γνώμες και τα σχόλιά τους-όπως βέβαια και τις παρατηρήσεις όλων των υπολοίπων φίλων που συμμετείχαν.

Επόμενη εκδρομή του συλλόγου θυμίζουμε ότι είναι στις 28-29 Οκτωβρίου,
μια καθαρά χωμάτινη εκδρομή στη Ζήρεια και το Χελμό με διαμονή σε σκηνές στο βουνό.
Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες, βάλτε τα "τακουνάτα" και αναμείνατε στο
ακουστικό σας :)

Για το ΔΣ του HTC

Φώτης Δημητρακόπουλος

Φωτογραφίες

Εντυπώσεις μελών :

Αξιώτης Σωτήρης

Μερικά στοιχεία για την εκδρομη μας στο κυπαρίσσι, εστω και λίγο καθυστερημενα...

Κατ αρχην την διαδρομή που ακολουθήσαμε μπορείτε να την δείτε "δορυφορικά"
η πανω στον χάρτη του GPS στο παρακατω λινκ

Διανυσαμε συνολκά 621 χιλιόμετρα σε 8μιση ωρες (καθαρη οδηγηση)
η μέση ωριαία μας ήταν 74km/h. Για όλο το ταξιδι.
Το μεγαλύτερο υψόμετρο που φτάσαμε ήταν τα 927 μέτρα
Παντως με αυτό τον τρόπο εξηγειται το φαινομενο Αγαμεμνωνας...
Ενώ παντα εμενε πισω μας (η σκουπα της επίσημης σκουπας),
παντα τον βρισκαμε ηδη εκει που πηγαιναμε...
Ειχε βλεπετε σταθερή ταχυτητα 6 χιλιόμετρα/ωρα μεγαλυτερη από τους υπόλοιπους ...

Παύλος Καρούμπης

Μία από τις ομορφότερες εκδρομές του Συλλόγου μας είναι πλέον παρελθόν, μας άφησε όμως τις καλύτερες αναμνήσεις αφού η τοποθεσία ήταν μαγική.

Οι 32 αναβάτες ζωντάνεψαν και πάλι τα στενά δρομάκια στο Κυπαρίσσι Λακωνίας, τα οποία έμοιαζαν να ξεκουράζονται από τη βαβούρα του καλοκαιριού.

Η φύση στη γύρω περιοχή, μας χάριζε απλόχερα τις μυρωδιές και τα χρώματά της, προαναγγέλλοντας τον ερχομό του Φθινοπώρου. Κάποιοι ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμά της και χωθήκαμε σε χωματόδρομους γεμάτους Καστανιές, Βελανιδιές και Πεύκα, "ρουφώντας" όσα περισσότερα γινόταν, γεμίζοντας έτσι τις μπαταρίες μας μέχρι την επόμενη εκδρομή.

Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα χωματόδρομοι για να γνωρίζουμε τη φύση σε όλο της το μεγαλείο!!!

Ζήρεια σου 'ρχομαι...

Παύλος Καρούμπης

Βασίλης Κασιμάτης

Με επιτυχία όπως πάντα και χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα πραγματοποιήθηκε η 2η μετακαλοκαιρινή/φθινοπωρινή εκδρομή του HTC και των φίλων τους. 700 τα χιλιόμετρα που συνολικά έγραψε ο φονικός χιλομετροφάγος του συλλόγου μας. Στόχος ήταν αυτή τη φορά το Κυπαρίσσι Λακωνίας όπου φτάσαμε 17 μηχανές, οι περισσότερες δικάβαλες ως συνήθως και ένα ι.χ., με αρκετούς νέους φίλους στη παρέα. Γραφικότατο παραλιακό χωριό 500 περίπου κατοίκων χτισμένο σε παραδοσιακούς τόνους και χρωματισμούς με περίσσια δόση από μεράκι και με παντελή την απουσία κακόγουστων θεμάτων και όλα αυτά δεμένα σε μια φύση με αμέτρητες εναλλαγές και αποχρώσεις πρασίνου.Ο καιρός μας έκανε τελικά το χατήρι και έδωσε τις καλύτερες συνθήκες για την συπλήρωση των συστατικών της επιτυχίας.   Στο εκδρομικό τώρα μέρος, αφθονο γέλιο, πειράγματα, κολύμπι, εντουράδα από μερικούς, νυχτερινές επιδιορθώσεις ελαστικών κλπ, ήταν τα στοιχεία που συνέθεσαν την 7η συνφωνία, όχι του Μπετόβεν αλλά του HTC, 7η εκδρομή για φέτος από τις επίσημες. Και έπεται η συνέχεια!!
  Το φαγητό παραδόξως (μιάς και δε μας πολυπάει τελευταία, βλέπε Κύθηρα) ήταν πολύ καλό. Το ξενοδοχείο «Μυτρόω» όπου καταλύσσαμε οι περισσότεροι επό εμάς, χτισμένο πάνω στο κύμα, έβαλε και αυτό, τον οβολόν του στη σύνθεση της καλής μας διάθεσης. Η ιδιοκτήτριά του Κα Σοφία Βασιλείου έκανε ότι ήταν δυνατόν για να τα έχουμε όλα στο πιάτο και την ευχαριστούμε πολύ.
  Το βράδυ καταλήξαμε στο γραφικότατο μπαράκι του χωριού όπου οι περισσότεροι σε ισχνό φωτισμό, ακούγοντας το σπλάςς του νερού,  έμειναν μέχρι πρωίας....
  Ξύπνημα με φόρμουλα 1 στη  τηλεόραση και το Shummaher να «πατάει» τη Renault και να πέρνει το τρόπαιο και στη Κίνα. Ενα καλό ξύπνημα για να ακολουθήσουν οι φοβερές ομελέτες που μας κράτησαν δυνατούς για το δρόμο της επιστροφής που ακολούθησε στις 12.30. Αυτή τη φορά επιλέχθηκε για τους περισσότερους (15 μοτό) η παραλιακή διαδρομή από Λεωνίδιο, Αστρος, Αργος, Κόρινθος. Καλή ασφαλτος με μπόλικα κυρίως «ανοιχτά», στροφιλίκια και αρκετές «ευθείες» χωμένες εντελώς μέσα στο δάσος. Ιδανικές συνθήκες επαρχιακής οδήγησης . Στάση για γεύμα στο χωριό Πλάκα όπου μας κατέπληξε ο Μπαρμπαγιάννης με τη ταχύτητα και τη ποιότητά του, στη παραλιακή ταβέρνα «Δελφίνια» πάνω στο λιμανάκι της Πλάκας. Ακολούθησε ο καφές πάνω στην άμμο σε τοπικό beachbar της Πλάκας και από εκεί με 2 στάσεις για «τσιγάρο» (εγώ πάντως δε καπνίζω!! - 2 χρόνια  και σήμερα!!!) πίσω, μέσω παραλιακής για Αργος και μετέπειτα Εθνικής πίσω στο χωρίο μας την Αθήνα, όπου φθάσαμε περίπου στις 20.30  Τάδε έφη εκδρομή.... στο Κυπαρίσσι Λακωνίας!
  Εως την επόμενη.... ο συγγραφέας με τη φονική του πέννα.
  Βασίλης Κασιμάτης
  XLV1000 - ΄07

Τελευταία ανανέωση ( 10.10.06 )