Γευση Εκδρομων

Στη σκιά του Ελικώνα PDF Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο/η Αξιώτης Σωτήρης
18.03.07

Η πρώτη εκδρομή για το εκδρομικό πρόγραμμα του 2007 άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις !

Η συναντηση εγινε το πρωι της Κυριακης όπως ηταν προγραματισμένη, στις 10 η ωρα.
Οι περισσότεροι ήταν ηδη εκει από νωρίτερα και μονο κανα δυο καθυστερισαν κανενα 10λεπτο.
Στο πουθενα εμανιστηκαν 3 περιπολικά και μια ντουντουκα ακουστηκε "Όσοι οδηγοι μοτοσυκλετων δεν εχουν πινακιδες στα οχηματα τους, να ερθουν αμεσως εδώ". Για μερικους μοτοσυκλετιστές η βολτα ειχε διαλυθει... Ευτυχως οχι για τους φιλους της παρεας μας γιατι ως γνωστόν, είμαστε όλοι υποδειγματα !
Με τουτα και με εκεινα, η εκκινηση εγινε στις 11 παρα, με τους τρανσαλπαδες να ξεμυτιζουν ενας ενας απο το σημειο συναντησης. Εξοδος από την Εθνική με κατευθυνση τα Βίλια, και συνεχεια προς Πλαταιες απο την πολυ γνωστη και όμορφη οσο και γλυστερη και γεματη εκκλησακια δεξια και αριστερα, διαδρομη. Στην συνεχεια τα χωρια Καπαρελι, Λευκτρα, Ελοπεία, Ξηρονομή, μεχρι να αντικρυσουμε απο ψηλα το ακρωτηρι Πετρίτης και την Αλυκή να φωλιαζει μεσα του. Εκει ηπιαμε το πρωινό μας καφεδακι και συναντησαμε τον φίλο Γιαννη που ειχε πιο πριν ανεβει απο το Κιατο (!) για να συναντηθούμε.
Μετά την ανασυγκροτηση συνεχίσαμε απο τον δαντελωτο παραλιακο στο πρωτο κοματι (με υψομετρική διαφορά όμως) και ορεινο στην συνεχεια, δρόμο προς  Δοβραίνα, Θρυσβη, Κυριάκι, Στείρι.

Εκει φτασαμε τα 1000 μετρα υψομετρο και αυτο εγινε κατανοητό και απο τις εναλλαγες θερμοκρασίας αλλα και από τις αλλαγές στην βλάστηση γύρω μας. Κατεβηκαμε προς Διστομο, και στριψαμε αριστερα για Δεσφίνα οπου "πηραμε" το μεσημεριανο μας γυρω στις 16.00 στην πλατεία του χωριου στην ταβερνα "Στου Δημήλη". Αφου φαγαμε και τα γλυκακια μας, ηπιαμε και αλλο ενα καφεδακι, ανακτησαμε δυνάμεις και με το φως της ημερας ακόμη ξεκινησαμε για την επιστροφη απο Διστομο Καστρο Ορχομενου και την γνωστη Ε.Ο Αθηνων Λαμίας. Μπηκαμε στο σπίτι κατα τις 21.00 και οι εικονες συνεχιζαν να εναλασονται καθως το μυαλο προσπαθουσε να ξεζιπάρει όλα οσα ειδε, ακουσε και ενιωσε σε τόσες λίγες ώρες. Η παρέα άψογη, γελάσαμε με την καρδία μας, και γνωρίσαμε και νέους φίλους που ακολουθησαν για πρωτη φορά το εκδρομικό προγραμμα του συλλόγου.
Σας ευχαριστουμε όλους για το κέφι και την πνοή που δώσατε και σε αυτη την δραστηριότητα του συλλόγου.
Δεν βλέπω την ώρα για την επόμενη !

Αξιώτης Σωτήρης

Φωτογραφίες

Εντυπώσεις μελών ...

Πέρασα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!  αν και γύρισα λίγο πτώμα στο σπίτι μαζί με κάτι κράμπες που με έπιασαν μπαίνοντας Αθήνα καθώς και η προοπτική του άγριου εγερτήριου στα άγρια χαράματα, παρόλα αυτά στη δουλειά έλαμπε τόσο το πρόσωπό μου που δεν μπορούσα να κρύψω αυτή τη χαρά από τους αδιάκριτους και άσχετους...για ερωτευμένο με περάσανε Roll Eyes
όσο για την ξενάγηση υπάρχουν μερικά κενά που δεν τα λένε.... η μητέρα μου ως σπουδάστρια στη σχολη Δοξιάδη τη δεκαετία '60 στο σχέδιο, έκανε μελέτες και αποτυπώσεις στα γλυπτά της μονής και εκεί έμαθε από μελετητές ότι τα περισσότερα από αυτά είναι παλαιότερα της ίδιας της μονής ακόμα και πριν τηνρωμαϊκή-βυζαντινή αυτοκρατορία! και πόσα μπορεί κανείς ακόμα να μάθει αν το ψάξει λιγάκι!είναι κάτι που μου αρέσει αφάνταστα, η αρχαία ελληνική και η βυζαντινή τέχνη(πρόσεξε κανείς τις τοιχογραφίες με τα φυτά, τα λουλουδια, και άλλα σχέδια που κοσμούν τις αγιογραφίες; παραπέμπουν στα πρωτοχριστιανικά χρόνια...
όσο για τη διαδρομή.... το όνειρό μου από-δεν-θυμάμαι-πότε, μόλις άρχισε!!!

Σταύρος

Καλημέρα σε όλους κι από μένα.
Πρέπει να πω οτι πέρασα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.
Ηταν η πρώτη μου εκδρομή με το κλαμπ.
Σαν πρωτάρης, επειδή δεν ήθελα να ξεχωρίσω, κινήθηκα με τους ρυθμούς των πολλών, που για πρώτη μου εκδρομή και μάλιστα δικάβαλος, ήταν κάπως γρήγορη. Θα προτιμούσα να ήταν λίγο πιο χαλαρά, για να απολαύσω και το τοπίο. Επιασα κανα-δυο φορές το εαυτό μου να οδηγεί σαν υπνωτισμένος κοιτώντας μόνο την πίσω ρόδα του μπροστινού μου Sad. Μέμο, απ' την επόμενη εκδρομή θα κάνουμε μαζί την οπισθοφυλακή!  Wink Εσύ έχεις πάντα μαζί σου το φαρμακείο, θα κάνω κι εγώ μαθήματα πρώτων βοηθειών, και θα πηγαίνουμε όπως στις πορείες στο στρατό που πίσω και τελευταίο, πήγαινε το ασθενοφόρο.... Grin
Πάντως μου άρεσε πάααρα πολύ η εκδρομή, πήγα σε μέρη που δεν θα πήγαινα με τη σαύρα (εννοώ το αυτοκίνητο μου, που είναι κλασικό χαμηλό, κι όχι 4χ4), και ίσως και να μην την έκανα και μόνος μου χωρίς παρέα. Πήρα πολύυυ οξυγόνο στα πνευμόνια μου, και χόρτασε το μάτι μου πράσινο.
Σας ευχαριστώ όλους για την καλή παρέα που κάναμε, τον Κώστα, που αν και δεν μπόρεσε να έρθει, είχε χαράξει την πορεία που ακολουθήσαμε, και τους Μέμο και Σώτο για τη βοήθειά τους στο δρόμο.
Εχω τραβήξει 48 φωτογραφίες αλλά είναι 115 μέγα, οπότε λίγο δύσκολο να τις ανεβάσω. Θα τις φέρω σε CD στο ΣΥΜΟΦΕ την Τρίτη το βράδυ. Θα ήθελα επίσης να έχω και τις φωτογραφίες που τράβηξε ο Μέμος και ο rastabill.
Περιμένω εναγωνίως την επόμενη εξόρμησή μας...

Γιάννης Σταυρουλάκης

Καλησπερα σε ολους!!!!
Ουσιαστικα για μενα ηταν η πρωτη οργανωμενη εκδρομη με το club.Για να μην σας ζαλιζω θα σας πω ποια ηταν η πρωτη σκεψη μου με το που μπηκα στο σπιτι περιπου στις 21:00 και θα καταλαβετε αν περασα καλα η οχι:

ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΡΟΜΗ!!!!!!!

Κρεκούκης Χρήστος

Τελευταία ανανέωση ( 22.03.07 )