Γευση Εκδρομων

Β. Εύβοια - Μακρύ Γιαλός 4-6 Ιουλίου - στη φύση PDF Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο/η Χατζηθωμάογλου Κώστας
15.07.08
Τα μπάνια του συλλόγου ήρθαν λίγο πιο νωρίς απο τις άδειες μας.
Δε χάσαμε ευκαιρία. Με τρομερή διάθεση και συμμετοχές από ολη την Ελλάδα ο σύλλογος έδωσε βροντερό παρών
στα πλατάνια του Μακρύ Γιαλού στη Β.Εύβοια.

Διαβάστε τις εντυπώσεις των μελών και φίλων που βρέθηκαν στην εκδρομή και δείτε φωτογραφίες...έτσι για ζήλεια

Tserts:

Εγώ δυστυχώς την κοπάνησα χθες μεσημέρι λόγω γάμου αλλά μια αναφορά μέχρι να έρθουν οι άλλοι θα την έχετε...

Λοιπόν Παρασκευή που έφυγα εγώ είχε τραγική κίνηση στην έξοδο και 37 βαθμούς, σχεδόν το είχα μετανιώσει μέχρι να περάσω την Χαλκίδα και να αρχίσει το στροφιλίκι στο δάσος... Μετά χάθηκε η μπάλα παιδιά... Φανταστική διαδρομή με γρήγορο στροφιλίκι, υπέροχες μυρωδιές από το πευκοδάσος, καλό οδόστρωμα, και κερασάκι η καλοδεχούμενη σκιά έκανε το ταξίδι απόλαυση...

Το κάμπινγκ είναι σε ιδανικό μέρος με πολύ μεγάλη έκταση κατάλληλη για στήσιμο, τελικά δεν στήσαμε στο πάνω πάνω κομμάτι αλλά λίγο πιό κάτω αφού υπήρχε χώρος... Από την ώρα που πήγα που είχε 2 στημένες σκηνές μέχρι που έφυγα πρέπει να είχαμε στήσει 15 σκηνές μόνο εμείς.. Ο χώρος είναι περιτριγυρισμένος από υψώματα και δεν φτάνει ήλιος κάτω πριν τις 9.30..

Υπάρχουν ταβερνάκια ακριβώς εκεί και τρεχούμενο νερό στην παραλία, γενικά απ' ότι είπαν οι γνώστες (εγώ πρώτη φορά μετά το στρατό έστησα σκηνή), άμα υπήρχε και ρεύμα θα ήταν σαν οργανωμένο κάμπινγκ.. Η θάλασσα πολύ ζεστή και καθαρή (την επόμενη μέρα που είχε πολύ λαό όχι και τόσο), και γενικά είναι ένα πολύ ωραίο μέρος.

Drake Ramore :

Εντυπώσεις από Μακρύ Γιαλό

Behind the scenes-uncut version

Αφηγητής : Άλεξ
Κειμενογράφος / μεταφραστής: Drake Ramore

Έπειτα από πολύ κλαψούρισμα ότι θα με άφηναν ακόμα μια φορά στο σπίτι να φοβερίζω μικρά παιδάκια που μπαίνουν στην αυλή οι δικοί μου αποφάσισαν να με πάρουν μαζί τους στο ταξίδι στην Εύβοια. Cheesy

Το ταξίδι ήταν γρήγορο , αλλά παρόλα αυτά φθάσαμε ακριβώς στις 9:00 που άρχιζε να σουρουπώνει και ίσα που προλαβαίναμε να στήσουμε την σκηνή. Ο μπαμπάς μου ήταν πολύ στεναχωρημένος που δεν μπόρεσε να έρθει με το μηχανάκι του, αλλά εγώ όχι, γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσε να με πάρει μαζί του…παρόλα αυτά μόλις είδε πως και ο κύριος TASOS ήρθε με το αυτοκίνητο άρχισε να χαλαρώνει, και την επόμενη μέρα το ίδιο έκανε και κύριος ANDY οπότε το πήρε χαλαρά και δεν άρχισε τα κλαψουρίσματα (και γκρινιάζει και άσχημα…)

Πρώτος μας υποδέχτηκε ο κύριος Church(εκκλησία).Εγώ άκουγα πολλά για αυτόν τον κύριο αλλά δεν κατάλαβα γιατί ο μπαμπάς μου τον συμπαθεί τόσο. Όλο για το μηχανάκι του έλεγε…δεν θα πάρει ο μπαμπάς μου το BMW θα του δείξει. Angry

Αν κατάλαβα καλά το όνομά του πρέπει να βγαίνει από τα τάματα που έχει κάνει σε διάφορες εκκλησίες για να μην χαλάν τα μηχανάκια του Wink

Μετά γνώρισα τον κύριο Ghalla…αυτός έχει ένα ωραίο μηχανάκι που μυρίζει πολύ όμορφα…σαν την φριτέζα της μαμάς…πολύ τον συμπάθησα, και συνέχεια του πρόσεχα το μηχανάκι για να μην το πειράξει κανένας….

Στην συνέχεια γνώρισα τους Κυρίους TASO,Soto,Louro,-tana,Niko238,Παύλο,Georgaki , Διαμαντή,Billar,Thano-trikala και την επόμενη μέρα τους κυρίους  Hristo3, Andy, Memo,Παλτακη,Ευτύχη,strofakia….

Πολλοί μάλιστα είχαν και τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους μαζί, οπότε εγώ που και που έριχνα κανα γαύγισμα...για να μην ξεχνιόμαστε, αλλά εις μάτην…κανείς δεν έριχνε κανα κόκαλο… Sad

Ειδικά τον κύριο Διαμαντή τον είχα από κοντά και δεν τον  γάβγιζα, μόνο έπαιρνα το λυπημένο μου για να μου δώσει κάτι (όλο κάτι φαγώσιμο κρατούσε…καλός κύριος) Grin

Ο κύριος Ηλίας (strofakias) ενημέρωσε για το ταξίδι στην Βουλγαρία τι πρέπει να προσέξουν, αλλά ο κύριος Ghallas και ο μπαμπάς μου αναρωτιόντουσαν αν θα τους φτάσουν οι βίδες και τα  tie wrap και πόσο λάδι να πάρουν... Huh…άσχετα πράγματα…αφού ο κύριος church δεν θα πάει μαζί τους…πάντως έμαθα και μια καινούρια λέξη: винт (μπιντ) : βίδα

Του Κυρίου Church την δεύτερη μέρα του χάλασε η αλυσίδα.
Πήγαν όλοι μαζί για να βγάλουν πόρισμα τι φταίει κατέληξαν ότι δεν πρέπει να βάζουμε χέρι στα Ιταλικά  γιατί τα χαλάμε, καμιά φορά αυτό γίνεται και κοιτώντας τα Roll Eyes…ο μπαμπάς μου και ο κύριος Ghallas προσφέρθηκαν να του φτιάξουν πανί από τις σκηνές για να μπορέσει να γυρίσει στην Αθήνα αλλά δεν δέχτηκε. Είπε ότι αν χρειαστεί θα την πάει και τσουλώντας…

Κωπηλατώντας συμπλήρωσε ο μπαμπάς…

Αυτός πολύ κόντρα πάει στον μπαμπά μου….

Την ίδια μέρα με άφησαν μαζί του ενώ ετοιμαζόταν να γυρίσει πίσω. Όταν ήμασταν μόνοι γύρισε και μου είπε να δαγκώσω τα λάστιχα του «θηρίου» για να το χαλάσω….και θα μου έδινε κόκαλα πολλά…
Πολύ μου την έδωσε….

Γι’ αυτό όταν δεν κοίταζε του κατούρησα το πίσω λάστιχο   …ακόμα πρέπει να μυρίζει… Grin

Κατά τα άλλα η εκδρομή ήταν πολύ ωραία, το μέρος φανταστικό , η μπύρα και τα τσίπουρα έρεαν άφθονα beer , και η θάλασσα ήταν υπέροχη (ναι μπήκα…αλλά ένας μπάρμπας κάτι έλεγε και βγήκα αμέσως …ζώα δεν επιτρέπονται στη θάλασσα…ναι τελικά η τσιπούρα είναι φυτό  Tongue)….

Κυρίως όμως η παρέα ήταν απολαυστική. Είχε δίκιο ο μπαμπάς μου που επέμενε κι ας ήταν μακριά…

Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν που όταν κάποιος την αμολούσε  , όλοι κοιτούσαν εμένα  Roll Eyes…είναι μην σου βγει το όνομα….και κάλυψα αρκετούς    Grin

Στην επόμενη εκδρομή θα έρθω με την μηχανή…θα τον βρω εγώ τον τρόπο…ψήνω τον μπαμπά μου για side-car…

Alex the dog.

Hristos3

Καλημερα σε όλους.
Εμείς (ο γράφων και η συζυξ) ξεκινήσαμε Σάββατο πρωί λόγω του ότι η την Παρασκευή ξεπμλέξαμε μετά τις 6:00μμ.
Το Σάββατο λοιπόν η αναχώρηση έγινε τις 7:00πμ και με την τύχη με το μερος μας δεν καθυστερήσαμε καθόλου. Ακόμη και το καράβι μας περίμενε Smiley.
Η διαδρομή από τον Αγιόκαμπο μέχρι και την κατασκήνωση ήταν υπέροχη. Οταν φτάσαμε (κατά τις 11:30πμ) είχε είδη γίνει μια τρανσαλπική γειτονιά με 20 σκηνές.
Ο χώρος υπέροχος από σκιά αλλά οχι για αλεργικούς. (πίκρα λέμε)
Το έδαφος εκει που ήμασταν εμεις ανωμαλία σκέτη.
Τα μαγαζάκια εξυπηρτετούσαν την κατάσταση
Αυτοι οι βαρκάριδες την νύχτα δεν παιζόταν ρε παιδιά. Στην κοσμάρα τους.
Η γειτονιά καλή με εξαιρεση τον απο πάνω μας (Θανάσης) που ήταν μες την γκρίνια Cheesy Cheesy ( τι τραβάει η κακομοίρα η Θανάσαινα Grin)
Αφου την άλλη μερα ελεγε οτι ροχάλιζα Angry
Ευτυχώς ήρθε ο Μέμος και στανιαραμε λίγο.
Ηταν μια πολύ καλή εμπειρία που άξιζε την βιώσουμε.
Τώρα μας χρειάζεται και μια ορεινή κατασκήνωση.

Louros Tana

Grin

Γιατί χαμογελάω εεεε ?
Εγώ ξέρω γιατί.....
Χάσατε όσοι δεν ηρθατε ,χαλάλι τα χιλιόμετρα που έριξα.
Αφού το φχαριστήθηκε κι η γυναίκα (Κοίτα που μου βγήκε σιδερόκωλη  Huh) τι να λέμε τώρα.
Η παρέα μας είναι φανταστική και όπου να πάει θα περάσει καλά.
Τα μέρη και τέτοια μη τα ψειρίζουμε και πολύ η παρέα μας είναι όλα τα λεφτά.

Πέρα απ αυτό το μέρος ήταν πραγματικά πολύ όμορφο.
Άιντα και στα επόμενα λοιπόν και όσο το δυνατόν περισσότεροι.
Παντα τέτοια και στο  επανιδείν  .

Billar

Ήταν η πρώτη μας συμμετοχή σε εκδρομή του club (πανελλαδικά) και περάσαμε υπέροχα!
Οι διαδρομές καταπληκτικές, η τοποθεσία φανταστική και η παρέα, η καλύτερη...
Παρόλο που πήγαμε από παρασκευή βράδυ και ήμασταν εκεί 2 μέρες γεμάτες, μπορώ να πω ότι δεν μας έφτασε και ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ!

Αυτό σημαίνει να είσαι μέσα στη φύση...

Ghallas

Να πω και εγώ τα δικά μου.

Για την υπέροχη διαδρομή με κάλυψαν οι προλαλήσαντες. Αν λείπουν και τα αυτοκίνητα που μας προκαλούσαν να κάνουμε ψιλο-επικίνδυνες μερικές φορές προσπεράσεις, ο δρόμος είναι για πάρτυ γρήγορων στροφών, με καλή άσφαλτο και καλές κλίσεις στις περισσότερες.

Η χώρος της κατασκήνωσης ήταν πολύ βολικός, υπερβολικά βολικός για "ελεύθερη κατασκήνωση", αλλά προσαρμοστήκαμε στις κακουχίες της ταβέρνας, της σκιάς και του κρύου πόσιμου νερού  Αφού βρήκα και δέντρα για την αιώρα,

Δε θα πρωτοτυπήσω, και θα πω και εγώ ότι όλο το νόημα ήταν η παρέα. Είναι η δεύτερη μου εκδρομή με το club - ή με το forum, μιας και η πρώτη ήταν ανεπίσημη - και κάθε φορά νιώθω και πιο όμορφα που έμπλεξα μαζί σας.

Να είμαστε καλά και ορεξάτοι για να βρισκόμαστε συχνότερα και περισσότεροι.

Μελανό σημείο:

Κάπου, κάπως ξεχάστηκα και δεν πρόλαβα να δοκιμάσω το τσίπουρο από τη θεσσαλία  Cry
Την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεκτικός.

Άντε υπομονή μέχρι τη φθινοπωρινή διαβίωση, να απολάύσουμε λίγη πραγματική ταλαιπωρία!

Μερικές φωτο:

Ασυνείδητος Απριλιάς με καλοκαιρινή ενδυμασία ταξιδιού. Κατακρίνουμε την απουσία στέκας για τα μαλλιά, η οποία θεωρείται απαραίτητος εξοπλισμός ασφαλείας για στυλάτους ιταλοτραφείς bikers.

Η καλύτερη ώρα για βουτιά

Δε θέλω σχόλια...

Φωτο της τάβλας

Ο Alex και η αρκούδα του

Memos by Aslanis

Περισσότερα στο forum

Τελευταία ανανέωση ( 15.07.08 )