Γευση Εκδρομων

Εκδρομή στις Πρέσπες 24-28 Οκτώβρη PDF Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο/η Χατζηθωμάογλου Κώστας
01.11.08

Επιτέλους φύγαμε !!! Περιμέναμε τόσους μήνες αυτή την εκδρομή.
Και πως να μη περιμένεις πως και πως να επισκεφτείς μερικά από τα ομορφότερα μέρη στην Ελλάδα

Για μερικούς τυχερούς η αναχώρηση απο Παρασκευή, τους χάρισε μια επιπλέον ημέρα στην όμορφη Φλώρινα.
Αρκετοί επισκέφθηκαν το καταφύγιου του Λύκου και άλλοι βόλταραν στη πόλη.

Σαββάτο απόγευμα είχαν φτάσει ολοι στο ξενοδοχείο Ελληνίς και δεν άργησε να στηθεί ενα καλό παρεάκι στο διπλανό
τσιπουράδικο.

Τα στομάχια δεν είχαν ικανοποιηθεί όμως και έτσι η βραδινή ταβέρνα τακτοποίησε το πρόβλημα
και με το παραπάνω.
Το πρωινό της Κυριακής μας βρίσκει στο απέναντι σαντουιτσάδικο να δοκιμάζουμε οτι καλό μπορούσε να μας προσφέρει !
Στις 10:30 αναχωρήσαμε με οδηγό τον Αντώνη απο τη Φλώρινα για το Νυμφαίο. Μια διαδρομή 40 λεπτών μέσα σε
χρυσοκόκκινα δέντρα,πεσμένα φύλλα, ομίχλη και αρκετή δροσιά.
Παρκάραμε έξω απο το χωριό και μέσω μιας όμορφης πεζοπορίας 15 λεπτών ήμασταν στο περιβαλλοντολογικό κέντρο του Αρκούρου, οπου ξεναγηθήκαμε με φόντο ...τις αρκούδες.

Η συνέχεια του προγράμματος είχε επίσκεψη στην όμορφη πάντα Καστοριά.
Ο φίλος μας Βασίλης ανέλαβε με περισσή προθυμία τη ξενάγηση, με το γύρο της Λίμνης να σε ταξιδεύει σε τοπία εξωτικά.

Συνέχεια όπως ήταν φυσικό σε ταβέρνα στο χωριό Αμπελόκηποι.
Το βράδυ κάποιοι ξεπορτίσαν αλλά έχουν σημειωθεί ...
Δευτέρα πρωί το ίδιο σκηνικό έξω απο το σαντουιτσάδικο.
Αναχώρηση στις 10:30 για Πρέσπες. Το κομβόι των 20+ μοτοσικλετών κέρδιζε το βλέμμα κάθε κατοίκου, αλλά και το δικό μας είχε "καρφωθεί" στα γύρω βουνά !

Άφιξη στο χωριό-νησάκι Αγιος Αχίλειος περπατώντας μια πλωτή γέφυρα αρκετών μέτρων.
Το νησάκι διατρέχει ενα όμορφο μοτοπάτι που σε περνάει απο τα πιο όμορφα σημεία.
Αυτό ακολουθήσαμε και φωτογραφίσαμε ουκ ολίγες φορές.

Στο τέλος της βόλτας η φασολάδα και το τσιπουράκι μας έδωσαν δυνάμεις μέχρι το παρκιν των μηχανών.
Άλλοι κουβαλώντας φασόλια στο χέρι και άλλοι στο στομάχι φτάσαμε στους Ψαράδες.
Ρίξαμε μερικά ψαράκια στη φασολάδα που σχεδόν είχαμε χωνέψει και πήραμε το δρόμο της επιστροφής για το ξενοδοχείο.
Το βράδυ πέρασε χαλαρά με κουβεντούλα στα παρακείμενα μπαράκια.

Τρίτη 28ης Οκτωβρίου σε μικρές ομάδες, τραβήξαμε για τα σπίτια μας. Άλλοι απο εθνική οδό και άλλοι απο επαρχιακούς δρόμους φτάσαμε όλοι ασφαλείς και χαρούμενοι. Έτοιμοι για την επόμενη εκδρομή του συλλόγου !

Κώστας Χατζηθωμάογλου

Περισσότερες Φωτογραφίες

Ενα slideshow απο τον Παναγιώτη:

Εντυπώσεις μελών απο το forum

Drake Ramore:

Πολύ ωραία εκδρομή όντως με μεγάλη συμμετοχή και πολλά νέα πρόσωπα.
Ένα μπράβο στο Δ.Σ για την οργάνωση της εκδρομής, καθώς και ένα ευχαριστώ στον Λευτέρη από την Φλώρινα (ΕΛΛΗ-ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina) ), και τον Βασίλη απο την Καστοριά (billzisia) για τον χρόνο που αφιέρωσαν.

Πάντα τέτοια.

Tasos:

Σε οσες εκδρομες εχω συμμετεχει, καθε φορα τα ιδια γραφω.

"περασαμε υπεροχα, ηταν καταπληκτικα......κλπ, κλπ...."

Τελικα ειναι τετοια η "χημεια" της παρεας, που θεωρειτε δεδομενο πριν ακομα ξεκινησουμε,
οτι θα περασουμε καλα.

Το ιδιο εγινε και σε αυτη την εκδρομη.

Δυο πραγματα μονο:

-Πρωτη φορα πηγα σε αυτες τις περιοχες, και οντως ηταν καταπληκτικες.
Και απο φυσικες ομορφιες, και απο διαδρομες.

-Χαρηκα ιδιαιτερα που ειδα αρκετους φιλους που ειχαμε να τα πουμε απο την Παργα.
Πιο πολυ για τον Βασιλη (Vasko), αλλα και για την Λινα που δεν ειχαμε ξανασυναντηθει.

Jeronymo:

Καλησπερα σε ολοι την παρεα, θα ηθελα και γω να εκφρασω τις θερμες μου ευχαριστιες στο Δ.Σ αλλα νομιζω οτι τα παιδια απο κει ( ΛΕΥΤΕΡΗΣ ) που γνωρισα, και τα αλλα παιδια , εκαναν οτι καλυτερο για να περασουμε καλα και σας λεω οτι περασαμε καλα (εκτος απο κατι γκρινιες που χαθηκαμε σε κατι επιστροφες) αλλα ηταν ολα τοσο ομορφα η παρεα ,η διασκεδαση,  οι διαδρομες ,  τα φιλαρακια απο ΛΑΡΙΣΣΑ που ηρθαν ΤΕΜΠΗ να μας δουν, τα φιλαρακια απο ΣΑΛΟΝΙΚΑ ,το ζευγαρι απο ΣΥΡΟ ,την Μαριλετα και τον Γιαννη απο ΣΚΟΠΕΛΟ, τον Γιαννη και την Κατερινα απο ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ , τον Γιαννη που εφερε μαζι το ΧΑΜΟΓΕΛΟ, αλλα και τον ΑNDY με τον ΓΙΩΡΓΟ που τους ειχα διπλα μεσοτειχεια και τα βραδυα ειχαν ........αιυπνιες, αλλα και ολοι την παρεα που περασα 4 μερες ΚΑΛΑ και παλι ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους !!!!                    Υ.Γ.1)    ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ                                                                                                                                                                    Υ.Γ.2) ΧΑΣΑΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΗΡΘΑΤΕ

panbou:

Άλλη μια εξαιρετική μοτοσυντροφιά με προορισμό τα όρια της χώρας αυτή τη φορά (ΦΛΩΡΙΝΑ-ΠΡΕΣΠΕΣ-ΝΥΜΦΑΙΟ-ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ)...

Σε τέσσερεις μέρες?? Ναι τέσσερεις μερές γεμάτες από την όμορφη και άγνωστη πολλές φορές Ελληνική φύση. Μπόλικα στροφιλίκια και ατέλειωτες ευθείες (Εγνατία) Cry.

Από μένα, ένα μπράβο στους διοργανωτές και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους από την Φλώρινα για το έμπροκτο ενδιαφέρον τους.

Τελευταία ανανέωση ( 01.11.08 )